Alla inlägg den 13 maj 2009

Av edward karlsson - 13 maj 2009 14:47

vi ser hur solen slocknar over råsunda (för att dom stinker)

vi ser hur mårtens is är sprickor i och inte klart (för att dom stinker jättemycket!

och bönderna gapar ut av fasa

och spejarut bland mor och far

vi ser dom fula svarta tröjorna i aik och vi vet att det är dags att (losa)

och vi är aik och suger så och alltid är vi borta och alltid ska vi se till att ta 0-poäng

Av edward karlsson - 13 maj 2009 14:28

det började att jag ville fylla år och då fick jag det sen skulle vi bestämma vilket datum men det orkade vi inte så jag skulle få min braiga födelsedag imorron. nästa dag fick jag en avlång present ungefär som en damsugare fast längre i den kom det en djugårdshanduk!!!!!!! jag skulle kalla honom ljugis. så vi bäörstemde oss för att gå på A.i.k-djugården så vi strunta i vilken läktare vi satt i .tydligen satte vi oss i nått som hette dock

blask army så jag grävde i fickan efter ljugis och klacken va typ en aik klach så alla kasta en mördarblick på mig men då komm en gumma fram...

-jag har tagit svart bälte i karate cha cha ninja haaa...

men jag och ljugis var ett tuft team.vi hade tagit alla märken i simmning  så vi kunde nog besegra blask army gumman.vi tog frörilssim som attack gumman ducka och sa

-det är inte över.... om du vill veta del två så kommer den snart ut dock


Av edward karlsson - 13 maj 2009 14:00

djugården vann med två - 1  därför betyder det att dgurgården är bäst och alla måste heja på dom annas blir jag arg= så jag rablar dock upp hela ramsan

sjung för gamla djurblabl<a VI ÄR NUMMER 1! EM SOM HELST KAN TYP SVIKA UPP MEN VI ÄR NUMMER 1 SJUNG FÖR GAMLA DJUGÅRDEN SJUNG...

det var dif-bloggagratis.se som lärde mig den så ni kan också gå in på den

annars blir jag arg nösta match ska vi hitta på hatramsor muaahahhaha...

Av edward karlsson - 13 maj 2009 13:50

gå in på min blogg det står massor där. nu ska jagg beseta om fotboll>>>

dif äger aik så dom gär liksom det å då så öger dom.. och sen händer det då ju att oromor dribblar av vile och love så då...dock sjuter han på buffon och då tyvörr blir det mål och det är väldigt bra för magen.

Presentation

Omröstning

vilka dock vinner äöä typ allsvenskan?
 d.i.f (dock lungt)
 helsingborg if (never ever in my dock life
 a.i.k (never ever in my dock dock life!!!!!!!!!!
 hammarjävlarna (kommer inte vinna =)
 örgryte (såklart) (jag ånra mig)
 malmöfffff(never ever in my life)
 ifk lidingö (i minna drämmar=()
 kiruna if (skoja finns inte)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards