Alla inlägg den 20 maj 2009

Av edward karlsson - 20 maj 2009 21:06

matchen var slut gumman fick en rigel smäll i facet tack vare ljugis

vänta .... jag hörde käppsteg gumman hade kallat sinna teamkarate medlemmar från hemmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det här betydde att det kunde vara slut för difman men hoppet var inte ute OREMO,BONDENWVILA,SJÖLUND,JOHNNSON!!!! BOLLATTACK!!!!!

AAAAAAA MIT FACE

GUMMAN sa åter det är inte över...

del 3 kommer snart ut på difmanbio

Av edward karlsson - 20 maj 2009 20:10

denna match var en total utklassning för djugården vann seriöst med 1-0 det var bondenwvila med sitt snygga örlundstabbemån det gick till att bondenwvila sa titta där en airbus380, örlund älskade flygplan så han gick hem för att ta sin kamra men ska jag berreta den falska maten förlåt matchen?JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!

bra, det var det jag ville höra det är en väldigt sorglig historia...MEN AJA

det var obolo som fick rådap så han sköt från 35,99,99mm

det var inte toraus fel att han var hungrig ,så han tog fram sin billis pan pizza och började käka

-jag pall- inte rädda den),sa han

men seriöst ägde djugården ändå matchen tex när de fick straff

RIBBAN! via domarns face RIBBAN! via domarns face RIBBAN!....

så kunde det hålla på i 10% av matchen

men efter matchen fick domaren åka in på sjukhus på grund av kraftiga skador i facet, dessutom var oremos vatten flaska borta!!!!!!!!!!!!

THE END?????!!!!!!!!

bilden kommer i nästa inlägg när aik leker med oremos flaska!

Presentation

Omröstning

vilka dock vinner äöä typ allsvenskan?
 d.i.f (dock lungt)
 helsingborg if (never ever in my dock life
 a.i.k (never ever in my dock dock life!!!!!!!!!!
 hammarjävlarna (kommer inte vinna =)
 örgryte (såklart) (jag ånra mig)
 malmöfffff(never ever in my life)
 ifk lidingö (i minna drämmar=()
 kiruna if (skoja finns inte)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards